Mijn account

Bon Verzilveren

Helaas is de rest van het seizoen voor het event zweefvliegen reeds volgeraakt.
We gaan weer verder met het zweefvliegen vanaf half maart 2018, u kunt vanaf begin maart weer data indienen voor het zweefvliegen.
Heeft u een kadobon welke verloopt tussen heden en maart 2018 neem dan contact met ons op via de contactlink en stuur ons een bericht (vermeld hierbij wel uw bonnummer). Wij passen de status van de bon dan aan voor u, zodat u langer gebruik kunt maken van uw bon.

Hieronder kunt u uw bon verzilveren door uw bonnummer, volgnummer en activeringscode hieronder in te vullen.

Bevestig daarna uw gegevens door de code in de afbeelding over te typen in het veld ernaast. Hoofdletters maken niet uit.

 


Bent u uw activeringscode verloren? Dan kunt u kijken bij veelgestelde vragen hoe te handelen.

 

Enkele tips:

- Uw bonnumer en volgnummer staan vermeld op uw originele bon.

- Bij het bonnummer, dient u ook de - tekens tussen de cijfers in te voeren.

- Bij de activeringscode hoeft u geen hoofdletters te gebruiken, dit doet het systeem automatisch aanpassen.

- U kunt helaas bij de activeringscode geen copy/paste gebruiken, u dient de code letter voor letter, cijfer voor cijfer in te voeren.

-  Neem uw activeringscode over van  / bekijk de oorspronkelijke mail ontvangen na de bestelling.  Bij het overschrijven met de hand wordt vaak een fout gemaakt, als deze hierna wordt doorgegeven.

- De l kan de letter en het cijfer zijn.
- De o kan de letter en het cijfer zijn.

Soms wil het ook weleens liggen aan Internet Explorer en lukt het met Chrome wel.

 

Heeft u direct bij uw aanvraag / bestelling een datum aangegeven, dan hoeft u de bon niet meer te verzilveren/activeren, dat is automatisch gedaan bij uw datumkeuze.


Gekochte bonnen zonder directe datum keuze kunnen pas 10 werkdagen na aanschaf ter verzilvering worden aangeboden, dit overeenkomstig de algemene voorwaarden.


 

Vul hiernaast de code in die u in de afbeelding ziet.
Captcha waarde
Invoeren