Mijn account

Bon Verzilveren

Wij verzoeken u vriendelijk eerst de onderstaande mededeling te lezen welke, rood en onderstreept is.


Al onze events zijn volgeboekt tot en met de 2e week van augustus.

Momenteel zijn ook diverse events nog niet mogelijk in verband met de maatregelen van de overheid. 1,5 meter afstand is nog steeds verplicht. Ook zijn er diverse locaties die voor hun en uw gezondheid  wachten met het uitvoeren van events totdat het weer volledig veilig is, daarom kunnen diverse events nog niet worden gedaan.

Bijna alle event zijn reeds volgeraakt in de maanden juli en augustus, dit komt mede door het beperkte aantal plekken in verband met de 1,5 meter afstand verplichting.


Tevens dient u er rekening mee te houden dat het verwerken van de reservering langere tijd kan duren dan normaal (helaas niet binnen de 5 werkdagen waarvan u na verzilvering een mail over krijgt). Wij danken u voor uw begrip.


Heeft u een kadobon en wilt u liever wachten tot volgend seizoen, dan passen wij de status van uw bon aan (naar 01 juli 2022), neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier, vermeldt hierbij uw bonnummer en u kunt langer gebruik maken van uw bon (dit is niet geval voor reeds verlopen bonnen of actie bonnen van prijsvragen).


Hieronder kunt u uw bon verzilveren door uw bonnummer, volgnummer en activeringscode hieronder in te vullen.

Bevestig daarna uw gegevens door de code in de afbeelding over te typen in het veld ernaast. Hoofdletters maken niet uit.

 


Bent u uw activeringscode verloren? Dan kunt u kijken bij veelgestelde vragen hoe te handelen.

 

Enkele tips:

- Uw bonnumer en volgnummer staan vermeld op uw originele bon.

- Bij het bonnummer, dient u ook de - tekens tussen de cijfers in te voeren.

- Bij de activeringscode hoeft u geen hoofdletters te gebruiken, dit doet het systeem automatisch aanpassen.

- U kunt helaas bij de activeringscode geen copy/paste gebruiken, u dient de code letter voor letter, cijfer voor cijfer in te voeren.

-  Neem uw activeringscode over van  / bekijk de oorspronkelijke mail ontvangen na de bestelling.  Bij het overschrijven met de hand wordt vaak een fout gemaakt, als deze hierna wordt doorgegeven.

- De l kan de letter en het cijfer zijn.
- De o kan de letter en het cijfer zijn.

Soms wil het ook weleens liggen aan Internet Explorer en lukt het met Chrome wel.

 

Heeft u direct bij uw aanvraag / bestelling een datum aangegeven, dan hoeft u de bon niet meer te verzilveren/activeren, dat is automatisch gedaan bij uw datumkeuze.


Gekochte bonnen zonder directe datum keuze kunnen pas 10 werkdagen na aanschaf ter verzilvering worden aangeboden, dit overeenkomstig de algemene voorwaarden.


 

Bekijk onze privacy statement, voor hoe wij met uw gegevens omgaan:
Bekijk hier de privacy statement


Vul hiernaast de code in die u in de afbeelding ziet.
Captcha waarde
Invoeren