Mijn account

Bon Verzilveren

Wij verzoeken u vriendelijk eerst de onderstaande mededeling te lezen welke, rood en onderstreept is.





Helaas zijn bijna al onze events reeds volgeraakt in de weekenden van september 2020.

Momenteel zijn er weer enkele events mogelijk, maar diverse events zij niet mogelijk in verband met de 1,5 meter afstand.

Tevens dient u er rekening mee te houden dat het verwerken van de reservering langere tijd kan duren dan normaal (helaas niet binnen de 5 werkdagen waarvan u na verzilvering een mail over krijgt). Wij danken u voor uw begrip.

U dient er rekening mee te houden dat veel events al zijn volgeboekt voor dit seizoen.

Heeft u een kadobon en wilt u liever wachten tot een later moment dit jaar of volgend seizoen, dan passen wij de status van uw bon aan, neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier, vermeldt hierbij uw bonnummer en u kunt langer gebruik maken van uw bon (dit is niet geval actie bonnen van prijsvragen).

Diverse events zijn weer mogelijk, maar we moeten erbij zeggen dat de events anders zijn dan anders en uit ervaringen van klanten horen wij dat even wachten eigenlijk beter is.

Hieronder kunt u uw bon verzilveren door uw bonnummer, volgnummer en activeringscode hieronder in te vullen.

Bevestig daarna uw gegevens door de code in de afbeelding over te typen in het veld ernaast. Hoofdletters maken niet uit.

 


Bent u uw activeringscode verloren? Dan kunt u kijken bij veelgestelde vragen hoe te handelen.

 

Enkele tips:

- Uw bonnumer en volgnummer staan vermeld op uw originele bon.

- Bij het bonnummer, dient u ook de - tekens tussen de cijfers in te voeren.

- Bij de activeringscode hoeft u geen hoofdletters te gebruiken, dit doet het systeem automatisch aanpassen.

- U kunt helaas bij de activeringscode geen copy/paste gebruiken, u dient de code letter voor letter, cijfer voor cijfer in te voeren.

-  Neem uw activeringscode over van  / bekijk de oorspronkelijke mail ontvangen na de bestelling.  Bij het overschrijven met de hand wordt vaak een fout gemaakt, als deze hierna wordt doorgegeven.

- De l kan de letter en het cijfer zijn.
- De o kan de letter en het cijfer zijn.

Soms wil het ook weleens liggen aan Internet Explorer en lukt het met Chrome wel.

 

Heeft u direct bij uw aanvraag / bestelling een datum aangegeven, dan hoeft u de bon niet meer te verzilveren/activeren, dat is automatisch gedaan bij uw datumkeuze.


Gekochte bonnen zonder directe datum keuze kunnen pas 10 werkdagen na aanschaf ter verzilvering worden aangeboden, dit overeenkomstig de algemene voorwaarden.


 

Bekijk onze privacy statement, voor hoe wij met uw gegevens omgaan:
Bekijk hier de privacy statement


Vul hiernaast de code in die u in de afbeelding ziet.
Captcha waarde
Invoeren