Klachten / Ervaringen / Reviews

Klachten / Ervaringen / Reviews over Event Store.

Het is altijd vervelend als iemand niet tevreden is of een ander beeld heeft geschept van onze diensten, dan wat ze krijgen. Wij hebben in de afgelopen jaren naar onze mening altijd al onze klanten een correcte oplossing geboden op gemelde klachten.
Helaas is het tegenwoordig meer het geval dat wij niet worden ingelicht over wanneer iemand niet tevreden is en dit plaatst op een forum of klachtensite.
Wij betreuren dit echt, omdat wij ons best doen om een goed product en dienst aan te bieden, zodat iedereen tevreden is. Tegenwoordig kan niet iedereen meer tevreden worden gesteld, maar we doen ons best om dit zo goed mogelijk neer te zetten.

Wij handelen altijd onze klachten af, helaas komt het wel voor dat niet alle mails aankomen bij u als klant of in de ongewenst mail map. Stuur ons daarom als u geen reactie ontvangt een brief per post. Nogmaals wij lossen al onze klachten op.

Op de volgende forums / klachtensites treft u onze oplossingen aan, welke wij in het verleden aan onze klanten hebben gegeven, als er onverhoopt toch iets niet naar de gehele tevredenheid van de klant is verlopen.

Op Dagjeweg.nl: het gaat hier om 1 persoon met dezelfde klacht.

Op Klacht.nl: alle klachten opgelost en uitgelegd.

Op Kassa: alleen maar oude klachten en meer dan 07 jaar oud.

Op Radar: alleen maar oude klachten meer dan 07 jaar oud.

Wij bewaren alle correspondentie welke wij voeren met onze klanten en kunnen dus ook alles aantonen. Wij zijn hier zeer transparant in.



 

Het staat iedereen vrij om op het internet dingen en ervaringen te vermelden of dit nu wel of niet op de waarheid is berust.

 

Gelukkig kan dit tot op heden nog. De afgelopen tijd is er zeer veel bericht over nepnieuws en nepberichten op internet.

 

Over ieder bedrijf staan er zaken op het internet, over bedrijven waar niks staat vermeld bestaan meestal pas zeer korte tijd.

 

Tevens zijn de zaken die vermeld zijn oudere zaken en konden wij de mensen niet achterhalen aangezien dit helaas anonieme verhalen zijn. U kunt begrijpen dat wij aan anonieme verhalen geen waarde hechten en gaan ervan uit dat u dit ook inziet vooral er nu zoveel aandacht in de media is voor personen die er een sport van maken om anderen zwart te maken op het internet.

 

Wij bestaan reeds meer dan 10 jaar en boekingen gaan tot op heden altijd goed, wij zijn wel afhankelijk van derde partijen en foutjes kunnen helaas altijd gemaakt worden, maar wij proberen dit als dit eventueel het geval is correct op te lossen. Waar er met mensen wordt gewerkt zijn er meningen. Wij werken nu eenmaal met, samen en voor andere mensen, met zoveel gedachtes en meningen kan het eenmaal gebeuren dat niet iedereen tevreden is.

 

Welke stappen hebben wij van Event Store gedaan tegen de klachten.

 

Op Dagjeweg.nl: het gaat hier om 1 persoon met dezelfde klacht.

Helaas komt het weleens voor dat mensen ondanks dat er alles aangedaan is, toch klagen en blijven klagen. 

 

Op Klacht.nl: alle klachten opgelost en uitgelegd. Ondanks dat wij alle klachten hebben opgelost blijven de klachten toch op in behandeling staan.

U kunt wanneer u bij de klacht op lees meer klikt verder kijken en hier ziet u ook onze reactie en welke oplossing hebben geboden aan de klant. 

Alle klachten zijn opgelost en om eerlijk te zijn is het meerendeel nooit een klacht geweest.

 

Op Kassa: alleen maar oude klachten en meer dan 07 jaar oud.

Helaas hebben wij hier nooit een reactie kunnen plaatsen. 

Uiteraard zijn alle klachten opgelost. Het had netjes geweest als onze oplossingen hier geplaatst waren.

 

Op Radar: alleen maar oude klachten meer dan 07 jaar oud.

Helaas hebben wij hier nooit een reactie kunnen plaatsen. 

 

Uiteraard zijn alle klachten opgelost. Het had netjes geweest als onze oplossingen hier geplaatst waren.

Wij bewaren alle correspondentie welke wij voeren met  onze klanten en kunnen dus ook alles aantonen. Wij zijn hier zeer transparant in.


Graag geven wij een voorbeeld van 02 maart 2018:

Uit de mail correspondentie blijkt dat wij alles correct hebben opgelost, de klant maakt hier helaas een heel ander verhaal, zodat het lijkt of wij zeer slecht hebben gehandeld: 

Wij geven graag een reactie op een klacht van A. Van de Weg.

Wij lossen altijd eventuele problemen op, ook als deze zijn veroorzaakt door derde partijen. Hierbij de correspondentie, wij hebben in onze ogen correct gehandeld:

Geachte mevrouw Van de Weg,

Mijn collega van de juridische afdeling heeft ons net gemaild, wij hebben namelijk een bedrijf in dienst welke naar reviews zoekt.

Welke vervelende en dreigende emails hebben wij u verzonden?

https://www.dagjeweg.nl/reviews/2756/Event-Store 

Wij hebben ons aan de feiten gehouden en dit aan u vermeld.

U moet xxx erop aan spreken dat ze u niet correct hebben behandeld en een review over hun schrijven en niet ons zwart maken. 

Wij hebben uw rit reeds ingekocht en betaald, wij betalen u nu uit eigen zak terug. Blijkbaar vindt u het nodig ondanks dat wij u compenseren uit eigen zak om ons toch zwart te maken. Wij zullen de gehele correspondentie vermelden op deze en andere reviewsites, wij hebben niks te verbergen en iedereen mag onze werkwijze weten.

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team

Van: Event Store Uitstapjes [mailto] 

Verzonden: vrijdag 2 maart 2018 18:56

Aan: 'A Vandeweg' 

Onderwerp: RE: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Geachte mevrouw Van de Weg,

Zoals aangegeven door mijn collega worden de betalingen eenmalig per maand gedaan rond de 25e.

Wij zijn blij dat Mr xxx zaken in de gaten houdt. Wij gaan er dan ook vanuit dat hij zijn beroep als advocaat goed uitvoert en u goed informeert over wat wel en niet mag. Hij zal u in ieder geval al reeds vermeld hebben, uit verplichting van zijn beroep, dat wij correct hebben gehandeld.

U kunt direct in uw reviews vermelden dat wij het aankoopbedrag terug storten, aangezien wij altijd onze zaken netjes oplossen. 

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team

Van: A Vandeweg [mailto: 

Verzonden: vrijdag 2 maart 2018 15:27

Aan: Event Store Uitstapjes 

Onderwerp: Re: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Volgens uw aanwijzingen heb ik de gegevens ingevuld via de ‘verzilverings’ button op uw website. Hier was echter geen optie voor geld-teruggave, wel voor het kiezen van een datum voor het bestelde uitje. Deze heb ik fictief op 1maart 2018 gezet en bij ‘opmerkingen’ heb ik mijn verzoek om teruggave van € 137,98 genoteerd, met vermelding van mijn rekeningnummer. Ik verzoek u andermaal om dit bedrag per omgaande over te maken op reknr xxx, tnv A.van de Weg. 

Zodra dit bedrag is overgemaakt zal ik dat vermelden in mijn reviews. 

U heeft Mr xxx in de cc gezet, voor de goede orde: het gebruikte e-mailadres heeft u niet via mij gekregen, Mr xxx heeft mij echter bericht op de hoogte te zijn en de zaak te volgen. Ik zal alle eventuele overige communicatie naar zijn kantoor doorsturen. 

Mvg,

A. van de Weg

Op do 1 mrt. 2018 om 16:18 schreef Event Store Uitstapjes <>

Geachte mevrouw Van de Weg,

Dit was een mail in CC ter kennisgeving aan ons.

Wij willen deze correspondentie nu stoppen.

Wij hebben u een oplossing geboden en dat is exact wat u had verzocht, meer kunnen wij niet doen.

Het is heel vervelend dat xxx geen enkele reactie heeft gegeven, hiervan hebben wij hun al op de hoogte gesteld, maar ook ons geven ze geen reactie op telefoontjes en mails. Daarom hebben wij u juist wel een oplossing geboden.

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team

Geachte mevrouw Van de Weg,

Dat is geen dreiging, maar wij sturen altijd een reactie naar alle mails waarmee gecorrespondeerd is.

Uw advocaat kan ons een officieel schrijven sturen, kosten zijn voor uw eigen rekening. Wij begrijpen alleen niet waarvoor u de kosten en tijd zou verspillen, wij hebben u reeds een oplossing geboden.

Wij zullen exact dezelfde reactie geven aan uw advocaat en die zal uw aangeven dat u dan kan handelen zoals aangegeven:

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team

Van: A Vandeweg [mailto:] 

Verzonden: donderdag 1 maart 2018 16:00

Aan: Event Store Uitstapjes <>

Onderwerp: Re: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Met de dreiging dat u xx gaat aanschrijven maakt u op mij verder geen indruk. Dit is een persoonlijk e-mailadres en heeft verder geen juridische consequenties. U kunt binnen 24uur een officieel schrijven van mijn advocaat verwachten. 

Mvg, 

A van de Weg

Van: A Vandeweg [mailto:] 

Verzonden: donderdag 1 maart 2018 15:54

Aan: Event Store Uitstapjes <>

Onderwerp: Fwd: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Geachte mevrouw Van de Weg,

Als u in de recensie schrijft dat wij u gewoon hebben geantwoord, hebben aangegeven dat wij zullen bemiddelen als xxx dit niet zou doen en dat wij hierop volgend een passende oplossing hebben geboden (wat ook daadwerkelijk feitelijk zo is), dan is het geen laster of smaad.

Maar u zult waarschijnlijk deze zaken weglaten en dan is het wel degelijk laster en smaad. Als u de zaken over xxx in de recencie schrijft dan staat het u geheel vrij, maar wij hebben u verder geholpen.

Dat zal uw advocaat lijkt ons ook wel hebben aangegeven.

Klanten-management dat is wat wij nu doen ook. Wij hoeven u geen oplossing te bieden, wij zijn intermediair en zodra wij de bevestiging afgeven, dan gaat de overeenkomst over tussen u en xxx (zie ook de algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan).

Wij hebben ook het verzoek ingediend om ons op de hoogte te houden. U heeft de mail hiervan reeds als bijlage in de vorige mail ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team

Van: A Vandeweg [mailto:] 

Verzonden: donderdag 1 maart 2018 15:53

Aan: Event Store Uitstapjes <>

Onderwerp: Re: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Overigens: een slechte recentie is geen ‘smaad en laster’. Ik heb het mijn advocaat meteen maar even gevraagd. 

De mail aan de Pascal zal ik u ook nog even doorsturen. 

Had u het zelf niet gewoon een kwestie van klanten-management gevonden als u even had geïnformeerd hoe het was afgehandeld? 

Overigens: ik heb u betaald en met uw organisatie heb ik een overeenkomst. 

Mvg, 

A. Van de Weg

Op do 1 mrt. 2018 om 15:48 schreef A Vandeweg <>

Ik verzoek u nogmaals het geld terug te storten. De heer xxx heeft een mail aan ‘Pascal’ gestuurd en hierop heeft hij geen antwoord ontvangen. 

Op do 1 mrt. 2018 om 15:01 schreef Event Store Uitstapjes <>

Geachte mevrouw Vandeweg,

Wij hebben aan xxx reeds in juni 2017 de betaling gedaan. Ondanks dat de eerste datum welke gereserveerd was eigenlijk niet verplaatst kon worden, hebben wij dit toch gedaan.

Wij hebben u ook gewoon meerdere keren geantwoord. Dit was oonder andere op 14 februari 2018, zie bijlage.

Hierna heeft u niks meer van u laten horen, wij gingen er dan ook vanuit dat alles opgelost was met xxx. Hier is niks schandaligs aan, u heeft zelf geen reactie meer gegeven.

Ook omdat er 2 weken gewoon een dag is geweest van het racen, waren wij hiervan niet op de hoogte.

Uw advocaat zult u ook hebben aangegeven, dat wij u netjes hebben gehandeld en als u ons zwart maakt op internet dit smaad en laster is. Aangezien u een bestelling heeft gedaan via xx zullen wij dan ook xxx hierop aanschrijven.

U bent nu ook op de hoogte dat wij u reeds hebben geinformeerd en uw advocaat ook (in CC). 

Zoals aangegeven op 14 februari 2018 zullen wij u een passende oplossing bieden. 

U kunt ter waarde van uw huidige bon een ander event kiezen vanaf onze site of u kunt uw aankoopbedrag terugvragen.

U kunt dit doen door middel van uw bon te verzilveren en tijdens het verzilvertraject bij bijzonderheden / opmerkingen uw nieuw gekozen event te vermelden of uw bankgegevens (betalingen worden eenmalig per maand gedaan rond de 25e).   

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team 

Van: A Vandeweg [mailto:] 

Verzonden: donderdag 1 maart 2018 13:52

Aan: Event Store Uitstapjes <>; Robert  <>

Onderwerp: Re: Bonnr ES-1702-17294 (001) 

Heden, 1 maart 2018, hebben wij nog niets vernomen nav onze klacht. Ook Pascal, uw partner in het evenementen aanbod, heeft niets meer van zich laten weten. Ik vind het schandalig hoe uw organisatie hiermee omgaat en zal dit gaan vermelden op reviewsites op social media. 

Ik verzoek u het bedrag van 137,98 terstond over te maken op rekeningn en mij een kopie te sturen van de overmaking. Ik heb reeds contact gehad met mijn advocaat Mr xx te Amsterdam. 

Gaarne spoedig actie. 

Mvg, 

A van de Weg. 

--------- Doorgestuurd bericht --------

Van: Robert  <>

Datum: do 15 feb. 2018 om 18:32

Onderwerp: Re: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Aan: xxx <>

Cc: A Vandeweg <>, Event Store Uitstapjes <>

 Hi Pascal

Kun jij svp er snel op terug komen welke andere race opties er zijn de komende maande?? Ik probeer al hele lange tijd tot een conclusie te komen.

Als het niet lukt dan graag zorgen met Event-store (in cc) dat het geld terugkomt

Vast dank

Robert

On 14 Feb 2018, at 11:40, A Vandeweg <> wrote: 

Ok, ik vraag het de heer xxx nog een keer want hij heeft contact om afspraak te maken. Anders wil ik graag weten wat u verstaat onder een passende regeling. De situatie is nu dat ik bijna 140euro heb betaald en er is niets geleverd. Dat lijkt mij duidelijk. 

Mvg, 

A van de Weg

Op wo 14 feb. 2018 om 09:56 schreef a Vandeweg <> 

--------- Doorgestuurd bericht --------

Van: Event Store Uitstapjes <>

Datum: wo 14 feb. 2018 om 09:54

Onderwerp: RE: Bonnr ES-1702-17294 (001)

Aan: a Vandeweg <> 

Geachte mevrouw Vandeweg,

Wij hebben de afgelopen dagen ook geen contact kunnen krijgen met xxx.

Het zuiden van het land heeft afgelopen week caranaval gevierd en is er door het vieren van dit carnaval geen reactie gekomen uit de locaties uit het zuiden. De aanbieder xxx komt uit Den Bosch. Vandaag en morgen zal de locatie naar aller waarschijnlijkheid weer haar dagleijkse bezigheden hervatten. 

Wij raden u dan ook aan om vandaag of morgen nogmaals contact met xxx op te nemen. 

Heeft u morgen inde middag nog geen reactie ontvangen van xxx, dan kunt u ons mailen en zorgen wij voor een passende oplossing. 

Met vriendelijke groet,

Event Store

Het team  

Van: A Vandeweg [mailto:18 21:03

Aan: Event Store Uitstapjes <>

Onderwerp: Re: Bonnr ES-1702-17294 (001) 

Goedenavond,  

Heeft u al nieuws van mij, wij hebben verder niets gehoord. 

U kunt het geld ook gewoon terugstorten op bankreknr . Het gaat om een bedrag van 137,98 euro. De bon was voor de heer Robert , 

Zullen we dit nu gewoon afsluiten? Het is niet echt een leuk cadeau zo...  

Mvg,   

 

A van de Weg  




Wij lossen altijd alle problemen op. Het kan helaas weleens gebeuren dat wat wij een goede oplossing vinden u dit anders ervaart. 
Neem gewoon contact met ons op en dan komen we er samen uit.